Mutlu Son - Mucize Doktor 21. Bölüm

  • Mucize DoktorMucize Doktor

    Müddəti: 02:39

    Ferman karantina'dan çıkıyor.
    Mucize Doktor Resmi AZmemory Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN
    Mucize Doktor Ailesine katılmak için: bit.ly/3aNV2QE
    Oyuncular:
    Taner Ölmez
    Onur Tuna
    Sinem Ünsal
    Hazal Türesan
    Özge Özder
    Murat Aygen
    Fırat Altunmeşe
    Hayal Köseoğlu
    Bihter Dinçel
    Korhan Herduran
    Ve
    Reha Özcan
    #MucizeDoktor #MfYapım #kurtaronu #GoodDoctor

Удудуцц2 Дцдуц
Удудуцц2 Дцдуц

Sevgi əngəl tanımaz

14 saat əvvəl
ares ares
ares ares

Belizi virus sandım

5 gün əvvəl
Merve KARAKAYA
Merve KARAKAYA

Beliz bence Ferman seni gerçekten hak etmiyor sen daha iyilerine layıksın yaa cidden

6 gün əvvəl
Ergin Tarcin
Ergin Tarcin

1.24 AŞK DEDİĞİN ÖLMEZ YOK YERE

7 gün əvvəl
Elif Turkmen
Elif Turkmen

Belizin fermana koşarak sarıldığı sahneye aşık oldum resmen... 🥰🤩

9 gün əvvəl
Arkuku7
Arkuku7

Eee ne demişler nazlı hanım ne ekersen onu biçersin

12 gün əvvəl
Aslı Güner
Aslı Güner

Belize ben bile asigim ya nasil sempatik guclu asik kiz digil mi?! Yaa

15 gün əvvəl
Beliz Boysal
Beliz Boysal

Nazlı ne ettin sen maaşından kesiyorum

20 gün əvvəl
Abbas YANLIC
Abbas YANLIC

Beliz NAZLI ya değil ALİ VEFA ya sarılıp TEŞEKKÜR ETMELİYDİ🤗🤗

Ay əvvəl
barış aydın
barış aydın

Fermanı tutup dışarı çıkaran abi adamı hemen sattın ya hsjdkdkk

Ay əvvəl
Burhan Ağıl
Burhan Ağıl

Burdur gölü de gidiyor az da Burdur gölü İcin reklam gelse hep aynı göl reklamı Türkiye’de birçok göl kurumak üzere

Ay əvvəl
Sowren
Sowren

Benim anlamadığım şey; Ferman nasıl iyileşti? hemde birden iyileşti

Ay əvvəl
Barış Aral
Barış Aral

Gün geçmiyor ki bir eyşana daha rastlamayalım

Ay əvvəl
ayşe zeren gül
ayşe zeren gül

ferbel mucize doktorun en iyi çiftidir NET

Ay əvvəl
HIYARLARIN ZAFERİ
HIYARLARIN ZAFERİ

Omg

Ay əvvəl
Sıla Çevik
Sıla Çevik

mütiş ve mutlu son ☺

Ay əvvəl
aysegul yenilmez
aysegul yenilmez

Beliz'in gönlü "FERMAN" dinlemiyor ki hocam💕

Ay əvvəl
Tuana Baştürk
Tuana Baştürk

Aliyle dokunmadan nası sevicem deyip dokunmafan dans eden Sonrada fermana aşkıni itiraf eden koca yürekli nazlı 👌 Nereye gidiyo bu dizi amq

Ay əvvəl
Bbçnmnj Nn
Bbçnmnj Nn

Nazlıdan soğuyan tek benmiyim

Ay əvvəl
Melek Açıkgöz
Melek Açıkgöz

Nazliyi ilk bölümden beri sevmiyorum iyi bir insan olcam diye yapmacık bir rol vermişler yapmacık tavırları beni deli ediyor belizin ise daha iyi daha kendinden emin ve sadık oluşu nazliyi tiye bile almaması nasıl bir kraliçesin belizz

Ay əvvəl
Sümeyye Kilic
Sümeyye Kilic

Ya bence Nazlı 22.bolumde Ali'ye itiraf etcek duygularını fragmanı izleyin😍

Ay əvvəl
Siyah
Siyah

Beliz oynamıyor, yaşıyor gibi.

Ay əvvəl
Arda :D
Arda :D

al işte öldmedi ölseydi dizi biter :D

Ay əvvəl
FyodoRaskolnikov
FyodoRaskolnikov

Nazlı iğrençsin üff kötü sey

Ay əvvəl
Ebru Angı
Ebru Angı

Ferman çok yakışıklı ne bilim ferman ve naslı olmasın tabikide ama başkasını mı bulamadınız beliz cidden çirkin fermana yakısmıyo ya

Ay əvvəl
RElçin Uysal
RElçin Uysal

Süperler yaaa♥️♥️

Ay əvvəl
Serra Kucak
Serra Kucak

Belizle fermanı ayırıp aliyle nazlıyı ayırma sakın senarist bu dizi benim için biter. Nazlı seni hala seviyorum soğumak istemiyorum...

Ay əvvəl
Sergen Özçelik
Sergen Özçelik

0:50 iyi halt yedin

Ay əvvəl
İpek Bozkurt
İpek Bozkurt

En fav çiftim beliz fermann

Ay əvvəl
Unutmadık Unutturmayız
Unutmadık Unutturmayız

*Spoiler İçerir* Alt taraftaki yazıda filmin sonları yazıyor istemezseniz okumayın. Tekrar uyarı *Spoiler İçerir* Hiç Kimse Korkmasın Dizinin Sonunda Ali Ve Nazlı evleniyor.Adil hoca doktorluğu bırakıyor.Tanju başhekim oluyor

Ay əvvəl
ZeynepOnur
ZeynepOnur

En güzel dizi hangisi

Ay əvvəl
mujde Akgül Lort
mujde Akgül Lort

hani aliden hoşlaniyordu nazli yaa

Ay əvvəl
serenay 8282
serenay 8282

Su beliz ne gicik baska kimseyi bulamadilarmi karsisina uyuz nazli ferman cok yakisiyor

Ay əvvəl
Engin Sayılır
Engin Sayılır

Nazli bence sen aslında alinin nasıl yüzüne bakacaksın onu dusunmelisin

Ay əvvəl
Hayal Aghyv
Hayal Aghyv

Bence Ferman Beliz'e aşık değil. Çok üzgünüm bunu yazarken. 😔

Ay əvvəl
ŞƏMS Ismayılova
ŞƏMS Ismayılova

Beliz❤Ferman

Ay əvvəl
Ogulsat Durdyyewa
Ogulsat Durdyyewa

Nazliyi seviyordum ama ne yapdiniz ya hani aliyi seviyordu

Ay əvvəl
enes e
enes e

Aman senaristler bu diziyi de aşk üçgeni yapıp bokunu çıkarmayın ne güzel izliyoduk

Ay əvvəl
merve
merve

Kalbim ferman ve nazlıyı kaldırmaz lütfen

Ay əvvəl
Metin Kaya
Metin Kaya

Tebrikler doğrusu 👏👏👏 nazlı eyşani geçtin aferin 👏👏👏

Ay əvvəl
Gülşah Nenğ
Gülşah Nenğ

Nazlı sanki fermanını yaşadığına sevinmedi bide aşığım diyor

Ay əvvəl
HARBİKİZ HARBİKİZ
HARBİKİZ HARBİKİZ

Şimdi bu nazlı neyin belası olcak aniden soğumak bu olsa gerek 😑😑

Ay əvvəl
Oyun Dünyası
Oyun Dünyası

Dur dur virüs diyor ferman beliz demiyor

Ay əvvəl
Şimal Saka
Şimal Saka

Nazlıya çok kızdım aliye aşık fermana gidiyor hocam ben size çok aşıktım filan fermanın elini tutmalar

Ay əvvəl
Şimal Saka
Şimal Saka

Ferman:dur dur dur virüs Beliz sarılır Ferman:mütiş

Ay əvvəl
g. aa
g. aa

😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️

Ay əvvəl
tamamen eğlence
tamamen eğlence

Bir eyşan ölur 1 nazlı doğar

Ay əvvəl
sila nih
sila nih

Hhhhhhhh yazikkk Bu başarli hiç hekidmiyor Love mucize doktor

Ay əvvəl
Bahar Nur
Bahar Nur

Bence nazlı aliyi hakketmıyor olmasın aliyi sevebilen yeni bir oyuncu gelsin

Ay əvvəl
Aysel Yiğit
Aysel Yiğit

Fermanı kim iylestirdi

Ay əvvəl
Aysel Yiğit
Aysel Yiğit

Aynen

Ay əvvəl
Ilkin Zeynalov
Ilkin Zeynalov

bu filimi ali nazli olacaq diye izledim zalim istanbuldaki kimi etmeyin ordada cemre nedim deye bakdim zibilini cixardilar

Ay əvvəl
Yasar Fedai
Yasar Fedai

Mutlu son??? Durun daha yeni başlıyor Bu ara Demaç nerde

Ay əvvəl
İcre
İcre

Nazlı sen tam bi sığırsın hadi şimdi yallah

Ay əvvəl
『JB』Denizツ TR
『JB』Denizツ TR

Admin o nasıl başlık ya film bitti sandık ailece delirdik

Ay əvvəl
Saniye Xxxx
Saniye Xxxx

Su nazli cok gicik. Evli adama asik . Utanmaz birde söylüyor. Nazli ikili. Bu zart insanlari gicik oluyorum. Bence yonetmen bir yeni doktor Kit gelsin ali ona asik olsun . Nazli fermani sevdiginide ögrensin. Nazlida ortada kalsin.

Ay əvvəl
Umut Yolaçık
Umut Yolaçık

Ferman is hunter

Ay əvvəl
Yonca Caymaz
Yonca Caymaz

Beliz ile Ferman'ı ayıramazsınız. Yapmayın ya

Ay əvvəl
Mrchrn Trgt
Mrchrn Trgt

Beliz gibi kadını bırakıp ta sümüklü nazliya fermanı yonlendirirsenjz bu dizinin de bir anlamı.kalmaz

Ay əvvəl
Hasan Mermer
Hasan Mermer

Sanki diziyi yaşıyorum kalbimde

Ay əvvəl
Emin Xelilzade
Emin Xelilzade

Fermanla beliz ayrilmasin ❤

Ay əvvəl
agri 0404
agri 0404

Bu filmde kimin kimden hoşlandığı belirsiz

Ay əvvəl
Zeynep Nisa
Zeynep Nisa

Aynen🙋🏻‍♀️

Ay əvvəl
Billie Eilish
Billie Eilish

EYŞANNN NAZLI

Ay əvvəl
TSelin 61
TSelin 61

1:23 Gülüz ?

Ay əvvəl
Ali Baba
Ali Baba

V

Ay əvvəl
Merve Atılgan
Merve Atılgan

Nazlı nasıl bir tip anlayabilmiş değilim... Elin sevdiği adama aşk itirafı da nedir? Kalbine gömeydin ölür müydün?.. Bilmeden ölseydi en fazla ne olabilirdi ki? Mantıksız kadın...

Ay əvvəl
Ecem Güneş
Ecem Güneş

Nazlı yeni nesil eyşan djdjdjd

Ay əvvəl
Msp Rosa
Msp Rosa

Ya beliz aşkım teşekkür ediyo bide nazlıya yavşaklık yaptı o kadar gene de teşekkür ediyo ya *-*

Ay əvvəl
Revan Musayev
Revan Musayev

Ay əvvəl
Msp Okeonos.
Msp Okeonos.

Ferman ve Ali kardeş gibiler Ali Nazlıyı sevıyo lutfen ferman ıle Nazlıyı birleştirmmeye çalışmayın

Ay əvvəl
Ebru Yilmaz
Ebru Yilmaz

Nazlı nasıl bu kadar iğrençleşebildin şaşkınlıkla izliyorum

Ay əvvəl
Ada Deniz
Ada Deniz

Siz mutlu olunda biz ferman'a açılan gerizekalı nazlı'nın derdindeyiz.

Ay əvvəl
Sevda değil Sevde
Sevda değil Sevde

Nazlı pu sana önce Ali'ye ümit ver şimdi ... of of

Ay əvvəl
Zeynep Sude Akcan
Zeynep Sude Akcan

daha çok ferman beliz sahnesi gelsinnn bayılıyorum bu çifte yaa

Ay əvvəl
Emre E.
Emre E.

Nazlı kimseyi haketmiyosun

Ay əvvəl
Muhammet ali eren
Muhammet ali eren

nazlı kimseyi hakketmiyorda ali sayesinde düzelcek :D

Ay əvvəl
Mert Dogruyol
Mert Dogruyol

Bölüm özeti: - Ablaaa, ablanı gösterin banaağağğğğ - Hocam, hocam, hocam, hocam, hocamm - (hamile kadın): AAAĞĞĞAĞAĞĞĞĞAAAAAA

Ay əvvəl
davarneir
davarneir

o kadar doğru ki ĞSŞAĞSKDJAPLSS

Ay əvvəl
Dean Price
Dean Price

Cikar cikmaz dusundugu tek sey kendi yaptigi sacmalik, Ali'yi bir kez olsun dusunmedi. Yaziklar olsun sana Nazli

Ay əvvəl
HyunA LyrcS
HyunA LyrcS

Annem:sende ali gibi öyle doktor ol Ben :pışııkk

Ay əvvəl
Ekin Başpınar
Ekin Başpınar

Acaba gerçekten mutlu son mu?

Ay əvvəl
İlayda Aksoy
İlayda Aksoy

Bir kötü olayı daha kaldıramam. Düşer bayılırım valla...😱

Ay əvvəl
Ayse Kurtaran
Ayse Kurtaran

Biz beliz ferman sahneleri çoğalsın dedik ama azaldı sanırım.

Ay əvvəl
Yiğit Doğan
Yiğit Doğan

Mutlu son derken final mi olucak olursa ağlarım

Ay əvvəl
TT NET
TT NET

Biliyorum deli gibi sevdim ayrilalaim artik diyemessin ki diyemessin ki..

Ay əvvəl

İrəli

Bir Zamanlar Çukurova 61. Bölüm Fragmanı

1:07

Bir Zamanlar Çukurova 61. Bölüm Fragmanı

TIMS&B Productions

Baxış 2,2M

Gel Dese Aşk 2. Bölüm

2:24:34

Gel Dese Aşk 2. Bölüm

Gel Dese Aşk

Baxış 1,1M

Kəndinə gəl - telekomediya

1:12:11

Kəndinə gəl - telekomediya

İCTİMAİ TV

Baxış 248K

Zümrüdüanka 8. Bölüm

2:34:33

Zümrüdüanka 8. Bölüm

Zümrüdüanka

Baxış 1,3M

Mucize Doktor 27. Bölüm

2:24:35

Mucize Doktor 27. Bölüm

Mucize Doktor

Baxış 1,7M

Hizmetçiler 3. Bölüm

2:3:26

Hizmetçiler 3. Bölüm

Hizmetçiler

Baxış 1,2M

Yuxu Kimi (15-ci seriya)

1:24:14

Yuxu Kimi (15-ci seriya)

ATV Cinema

Baxış 331K