Fantasia
Fantasia

Evde kalin arkadaslar vallahi maddi manevi cökeriz size söylim

6 gün əvvəl
Elmeddin Eliyev
Elmeddin Eliyev

Allah herkese yardim elesin butun olkerler tezle ceqsin bu vursu 🙏🙏

7 gün əvvəl
kadirolie23
kadirolie23

Soke eden sozlermis

7 gün əvvəl
Enver Kapli
Enver Kapli

Kimseyi dinlemeyin Yok normal Gripmiş yok şudur veya budur diye. Benim diyen Almanlar ,Fransızlar,Ispanya Ev yasagi koydu. Sevdiklerini seven díşarı çıkmasın.

8 gün əvvəl
FEVZİ YILMAZ
FEVZİ YILMAZ

Videodaki acil bakım odası, Fransız devlet hastanesinden ise insan donanımı ve imkanları kiskanmiyor değil hani.

10 gün əvvəl
kahin den
kahin den

Bizler neler yaptık,kendimizi ne sandık,şımardık ölmeyeceğiz sandık,dünya zevkine daldık,bu ömür bu alem bitmez sandık,günaha girdik,kana bulandı ellerimiz sabi çocukların kanı ile bir toprak parçası ve kara petrol uğruna ne canlar aldık.Onlar atılıp satılırken rahat uyuduk, çocuklarımız ile parklarda oynadıktan,kurşun önünde oynayan bir sersem kurşuna kurban gidenlere inat.tok yattık halini bile sormadığımız aç komşumuz uyurken.sizler lut kavmini,pompei nin taşa dönüşünü ve nice ibretlik olay ları bildiniz ama bilmezden geldiniz.bunlar olurken vicdanımız bile sızlamadı bize olmaz dediniz.peki şimdi sıra bize mi geldi dersiniz?

10 gün əvvəl
kahin den
kahin den

Tövbe kapısı açık Rabbimin kim dönerse şer yolundan yüzünü ona o affetmekte lütfu herkese yeter,gücü herşeye yeter.siz ve tüm mahlukat aciziz işte bizler gözümüzün görmediği bir hastalık ile imtihan ediliyoruz.

10 gün əvvəl
Gaddar Halil
Gaddar Halil

Boğuluyorlardan demek istediği, nefesleri falan kesilmiyor, ciğerleri her nefes alışverişinde oksijen suya dönüşüyor, ciğerleri suyla dolduğu için boğularak ölüyorlar demek istediği bu sanırım.

10 gün əvvəl
Semih Baydogan
Semih Baydogan

Bazi Haberciler ilacin 1 sene icerisinde bulanacagi soyleniliyor.Allah Yardimcimiz Olsun 1 sene icerisinde Dunya Cok kotu olur Insallah en kisa zamanda ilaci bulunur..

11 gün əvvəl
Semih Baydogan
Semih Baydogan

Bazi Haberciler ilacin 1 sene icerisinde bulanacagi soyleniliyor.Allah Yardimcimiz Olsun 1 sene icerisinde Dunya Cok kotu olur Insallah en kisa zamanda ilaci bulunur..

11 gün əvvəl
Aslan Aslan
Aslan Aslan

Çinde virüs bitmedi arkadaşlar yalan söylüyorlar inanmayalım

11 gün əvvəl
Sait Ibis
Sait Ibis

Çin,o vahşi hayvanlara izin vermese kadar insanı nasıl doyuracak.Ben de diyorum ki Kadar helal hayvanı var.Buyuk baş, küçük baş,kümes hayvanları. Binlerce çiftlik kur yetiştir. Yetmez mi yeter.Ama niyet başka.

5 gün əvvəl
Sait Ibis
Sait Ibis

Çin saklıyor,gizliyor. Hep demisimdir.Bu ülke dunya'nın başına beladır. Ve sonunda iyi bela oldu.Önlemini almayan dünya şimdi çek.

5 gün əvvəl
Hakan ÇAKA
Hakan ÇAKA

Dünyanın çivisi çıkmıştı zaten... Savaşlar, zulümler, zinalar, açlıklar, suçlar, suçlular, tecavüzler vs. Bir sürü olmayacak şeyleri yapıyor insanoğlu. Allah ın sopası yok insanlara bir ders verilmesinin zamanı çoktan gelmişti bence... Yinede Allah yardımcımız olsun. Haksızlık yapanların bu durumda bile fırsatçılık yapanların Allah cezalarını versin...

12 gün əvvəl
MiRex
MiRex

Zaten kotulukler olmasa, hayatin anlami kalmaz. Herkes musluman olup gunah yapmasa, ne kolay olurdu cennet. Ne yaparsan yap, hep kotu isler yapan olacak. 100% saf dunya imkansiz. Bura Cennet degil ki.

10 gün əvvəl
Şerife Salça
Şerife Salça

Acilen sokağa çıkma yasağı konulması lazım kimse işin ciddiyetinde değil allah rızası için dışarıya cikmayin

12 gün əvvəl
Selim Öztürk
Selim Öztürk

Türkiye'de acele genç yaşlı ihtiyar kısacası 83 milyona sokağa çıkma yasağı gelmesi lazım yoksa kurtuluş yok gibi bu virüs ten

12 gün əvvəl
Maria Jasif
Maria Jasif

Cin hastaligi nece kontrol altina aldi? Niye Cine sual etmirsiz?

12 gün əvvəl
Nisa Nur ERTAN
Nisa Nur ERTAN

rabbim sonumuzu hayır etsin çocuklarımıza bağışlasın inşallah

12 gün əvvəl
Jennet Mashadowa
Jennet Mashadowa

Allah hepimizin ýardamjisi olsun.

12 gün əvvəl
Zahra Nacafova
Zahra Nacafova

2020-bəd ayaq

13 gün əvvəl
maraqlı məlumatlar
maraqlı məlumatlar

*Koronavirüsden korkmuyorum*

13 gün əvvəl
Halil Tarcan
Halil Tarcan

EVDE YEMEK VE PARA YOK...DEMESI KOLAY EVDE KAL DIYENLER.....

13 gün əvvəl
N N
N N

Boguluyorlar çünki virus zehir kimi bu şey .doktorlar ilk öncə midesini yikasinlar .

13 gün əvvəl
MiRex
MiRex

Doktorlara ders mi vercen?

10 gün əvvəl
Max Thandermans
Max Thandermans

Bu virusla mühteşem yüz yılda ibrahim lukanı öldüryor.

13 gün əvvəl
Selim Ergürbüz
Selim Ergürbüz

Teknolojinin yetmedigi insanlarin aciz kaldigi an.InsaAllah insanlar ıbret alir ve Yoksulu ve yetimi korur azgınlığı terk eder .rabbimize siginirlar.Allahim insanlara yardim et

13 gün əvvəl
Exselans ex
Exselans ex

Evde kal Evde kal başka bişey yok kaç milyon insan çalışmak zorunda hergun servis kalabalık fabrika yemek hane bunu kimse dile getirmiyor sadece evde kal yorum sizin

14 gün əvvəl
Elvin Mahmudov
Elvin Mahmudov

bir çinli qızda tapılan virus üç ay ərzində bütün dünyanı bürüyübsə, üç aydan sonra nələr olacağı aydındı. Yəni bu qədər ciddidi hər şey. Anlayağ bunu

14 gün əvvəl
MiRex
MiRex

ilk vaxtlarda qarantin ve s. yox idi, onleyici tedbirler yox idi, ona gore tez yayildi. Artiq herkesin virus haqda melumati var ve tedbirler gorulur. Ona gore de veziyyet siz dusunduyunuz qeder de pis olmayacaq.

10 gün əvvəl
Hasret Gündoğdu
Hasret Gündoğdu

Sokağa çıkma yasağı olsa bile, millet dinlemiyor. İşte en iyi örnek Almanya. Polis her yerde bekçi mi olacak, ceza yazacak.

14 gün əvvəl
Hasret Gündoğdu
Hasret Gündoğdu

Çok fazla eksik bilgiler

14 gün əvvəl
Ulviyye Baykurt
Ulviyye Baykurt

parasi olan evde kalsin olmayanda Kalsin Allaha dua edip kolonya sursun ee boylede acliktan ölucek disarda da o zaman bakicaksiniz yaslilara imkansizlara koli koli oyada dagitildigi gibi erzak dagitilicak ki millet ac kalmasin evde kalsin cinde her yerde devlet boyle yaparak yendi hastaligi

14 gün əvvəl
Tumblr Kız Zeynep
Tumblr Kız Zeynep

Babam işçi sabah gidiyor akşam geliyor olabildikleri insanlarla sosyal mesafesini korumaya çalışıyor KARDEMİR’de çalışıyor çok kalabalık bir Demir fabrikası... oturduğum mahallede çok fazla yaşlı var sokaktalar... ne olacağı belli değil bana sorarsınız bir biyolojik saldırı ama kontrolden çıkmış bir saldırı ben böyle düşünüyorum bir an önce tedavisi bulunması lazım ben bile kendimden şüpheliyim öksürüyorum ama diğer belirtiler yok test sayısı fazla değil daha fazla yapılması lazım gergin vakalar artıyor Çin bir şekilde atlattı umarım bizde sonumuz kötüye gitmeden atlatırız son olarak EVDEKALTÜRKİYEM🇹🇷🇹🇷🇹🇷

14 gün əvvəl
BEAST X
BEAST X

saçma sapan bir yalan haber

14 gün əvvəl
funda syds
funda syds

Bakkala gidecektim korkuttun beni

14 gün əvvəl
tarim bakanligi
tarim bakanligi

normal değil diyenler, dünyanın sonuymuş gibi boş drama yapmayın. dünya tarihinde nice salgınlar görüldü. sizin denk geldiğiniz virüs kıyametin alameti mi yani .d sizin ozelliğiniz ne? bu konuşmaların ortaçağda kara veba zamanında da geçtiğine eminim. bazı şeyler hiç değişmiyor toplumun çoğunluğu her zaman geri kafalı oluyor maalesef

14 gün əvvəl
CORONA YARDIMLAŞMA DAYANIŞMA
CORONA YARDIMLAŞMA DAYANIŞMA

Aradığım yorum ağzına sağlik.

13 gün əvvəl
Miray Dalkiran
Miray Dalkiran

Çinliler mahvetti bizi

14 gün əvvəl
KAYSERSOSE
KAYSERSOSE

Ne 2020 y miş beeeehh

14 gün əvvəl
KAYSERSOSE
KAYSERSOSE

Gecen bi hemsire cikti artik seciyoruz diyor kim cihaz a takili kalsin kalmasin diye diyor cunku makine yok yeterli diyor yaslilari salliyorlarmis...

14 gün əvvəl
Mam Mervis
Mam Mervis

Evinde kal turkiyem

14 gün əvvəl
Mam Mervis
Mam Mervis

Ben fransada yasayan bi gurbetciyim benim guzel vatanimin guzel insanlari yasaga uyun evde ne kadar cok durursaniz o kadar risk sizden uzak kalacak ama haberlerde goruyorum yasli dedeler parklarda sohbet edip oturmaktan vazgecmiyor yapmayin fransada durum sandiginizdan vahim ve urkutucu doktorlar yaslilarin ipini cekip kim genc ise onu kurtarma derdinde

14 gün əvvəl
Yu Ku
Yu Ku

1 Haziran - 5 Haziran tarihleri arasında Boston’da düzenlenen 2019 yıllık Amerikan Organ Nakli Kongresi (ATC) konferansı sırasında, Falun Gong uygulayıcıları, Çin Komünist Partisinin (ÇKP) canlı Falun Gong uygulayıcılarından organ toplama suçunu açığa vuran John B. Hynes Gazileri Anma Kongre Merkezi, Boston Halk Kütüphanesi ve Massachusetts Eyalet Evi dışında faaliyetler düzenlediler. Vahşeti sona erdirme çabaları tıp uzmanlarından, hükümet yetkililerinden ve halktan büyük destek aldı. Bir Falun Gong uygulayıcısı, zorla organ toplama acımasızlıkları da dahil olmak üzere, ÇKP'nin zulmü hakkında bir hükümet yetkilisiyle konuşurken Uygulayıcılar dövizler tuttular, panolar ve pankartlar sergilediler, yoldan geçenlere tanıtım broşürleri dağıttılar ve insanlarla ÇKP'nin Falun Gong'a (Falun Dafa olarak da bilinir) uyguladığı zulüm hakkında konuştular. Canlı uygulayıcılardan zorla organ toplama vahşetini açığa vurdular. İnsanlar ÇKP'nin dehşet verici suçlarından dolayı şok oldular ve öfkelendiler. Uygulayıcılara bilgiyi yaydıkları için içtenlikle teşekkür ettiler ve uygulayıcıların zulmü açığa çıkarma ve sona erdirme çabalarına verdikleri desteği dile getirdiler. Uygulayıcılar ayrıca, eyalet hükümetinin organ turizmini ve Çinli doktorların organ nakli ameliyatlarında teknik eğitim görmelerini yasaklaması için de imza topladılar. Dilekçeleri Massachusetts sakinlerinden büyük destek gördü. Faaliyet koordinatörüne göre, çabaları güçlü bir mesaj gönderdi: Amerika Birleşik Devletleri tartışma seviyesinde duramaz, sadece yasaları çıkarmak için harekete geçmeli. Faaliyetler, bu yıl tıp uzmanlarından özellikle destekleyici tepkiler aldı. Aynı konferans üç yıl önce Boston'da yapıldığında, birçok doktor ÇKP'nin Falun Gong uygulayıcılarını organ kaynağı olarak hedeflediğini bilmiyordu. Hatta bazıları şüpheli bakıyor ve “bekleyelim görelim” tutumunu sürdürüyordu. Ancak, bu yıl birçok doktor bilgilendirme broşürlerinden aldı ve uygulayıcıların pankartlarının fotoğraflarını çekti. Bazıları bilginin yayılmasına yardım etmek istediğini söyledi. Birçoğu, bilgileri Cumhurbaşkanı Trump'a göndereceğini ve harekete geçmesini rica edeceğini söyledi. Çinli doktorlar panoların önünden geçerken, Falun Gong uygulayıcıları, ÇKP'nin çökeceği ve zulme katılmamaları konusunda onları uyarma fırsatını elde etti. Bölgede olan birçok Çinli de uygulayıcıların faaliyetlerine tanık oldu. Uygulayıcılar onlara ÇKP'nin Çin'deki herhangi birini kurban edebilecek ahlaki bir kriz yarattığını söyledi. Çin Komünist Partisi ve bağlı gençlik örgütlerini bırakmak için bir dizi Çinli bu fırsatı değerlendirdi.

14 gün əvvəl
VOLKAN A
VOLKAN A

Oğlum hastalar içeri konuşarak giriyor ve 2 saat sonra boğuluyor larsa yanlış bir tedavi yöntemi uyguluyorsunuz demek 🤔

14 gün əvvəl
sedar serdar
sedar serdar

Yer yok zaten ölecekler işi kısa tutuyorlar

12 gün əvvəl
osman looney
osman looney

TEST SAYISI ÇOK ÖNEMLİ HERKES BİLSİN.. BİZDE HEDEF GÜNLÜK 10 BİN ALMANYA HAFTALIK HEDEFİ 500 BİN TEST. ADAMLARDA VAKA VAR ANCAK ÖLÜM ÇOK AZ. ÇÜNKÜ ERKEN TEŞHİS VE TEDAVİ SONUÇ VERİYOR. ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN. İNŞALLAH DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ OLMAZ. Beğenelim herkes farkına varsın artık.

14 gün əvvəl
Hanifi.x Yalı
Hanifi.x Yalı

2433 vaka ölüm 59 turkıyeye allah yardım etsın amin...

14 gün əvvəl
Zehra Kılınç
Zehra Kılınç

Dünya iki şeyi çok iyi öğrendi bir şükür iki empati

14 gün əvvəl
Esad Aydemir
Esad Aydemir

Evde kalmazsan mezarda kalirsin hadi bakim

14 gün əvvəl
Tayfun Sengul
Tayfun Sengul

Küçücük bir vürüs dünyayı talan etti

14 gün əvvəl
MiRex
MiRex

Hala etmemis.

10 gün əvvəl
besiktas 1903
besiktas 1903

Turkiyede insanlar hala isin ciddiyetinde degiller millet geziyo ameleler calisiyo cocuklar top oynuyo inanmalari icin nolmasi lazim kaca cikmasi lazim vakanin bilmiyorum ki kirin dizinizi oturun evinizde yahu

15 gün əvvəl
Emirimsi
Emirimsi

tv100 ne boş bir kanalsın okan bey yazık size acıyorum.

15 gün əvvəl
Gorkem Fr
Gorkem Fr

Fransa tedavi yöntemi olarak "chloroquine " içerikli bir ilaç tedavisi uyguluyor galiba çin de uygulanan tedavi..

15 gün əvvəl
Miyav Hanım
Miyav Hanım

Aslında diğer ülkeler gibi dışarı çıkanlara acımamamız lazım gerekiyorsa polisler jopla falan kovalasın (yanlış anlamayın amacım kötü değil tabii ki yaşlılara yapmamalılar ama şu gereksiz yere dışarı gezmeye çıkan daha genç insanlara acımasınlar kaç gündür herkes aynı şeyi söylüyor EVDEN ÇIKMAYIN hala anlamıyorlarsa bence artık acımasınlar) inşallah yazdıklarımı yanlış anlamazsınız ya da başka yerlere çekmezsiniz

15 gün əvvəl
Turk Turk
Turk Turk

Evet bugun Aksarayli bir kadin vefat etti, Metz te, ama hic önlem almıyorlar sokakları ilaçlamadılar sadece evde kalın diyorlar bu kadar

15 gün əvvəl
BİRİCİQ _______
BİRİCİQ _______

Gençler için de bir virüs yok mudur ? Şöyle torpillisinden

15 gün əvvəl
mehebbet agalarov
mehebbet agalarov

Hani kardeş ülkeydik? Hani kardeşliyimiz? Mübariz Mansimov kardeş ülkeyiz dedi sırtını size dayadı. Fetocu diyip hapise tıkdınız. Yardımsever birydi, şimdiki devrin Hacı Zeynalabdin Tağıyeviydi. Herzaman güçlü zayıfı ezer! Kardeş olsakda devletiniz güçlü diye bizi hiç sanıyorsuz! Mübariz in parasını şimdiki ekonomik çöküşte kullanmak için hapse mahkum etdiniz! Adalet kalmamış!!! Asıl kıyamet bu

15 gün əvvəl
%_Berkay Budun_%
%_Berkay Budun_%

Adam kap kara olmuş morarmış cidden boğuluyor

15 gün əvvəl
Sureyya EkincI
Sureyya EkincI

Lutfen evde Kalin..avustralya da artik dugun yasak , cenaze 10 kisi sadece. Restoran Ve cafe ler kapandi . Sadece Paket yapiliyor. Burda da onemsemediler AMA artik artiyor.

15 gün əvvəl
Sinan Calto
Sinan Calto

Evde kalmak, parası olana. Fatura, kira, yiyecek içecek masrafı, bebek bakım masrafı, borçlar, günlük masraflar nasıl ödenecek peki birikimi olmayan ya da güvencesi olmayan için ? Devlet ödemiyor. Yardım da etmiyor. Ne yapacak millet, hadi tek bir mantıklı cevap verin ? Evde kalınmış, taş mı kemiricez evde ?

15 gün əvvəl
Aysegul Oguz
Aysegul Oguz

@Arif Alcı cevremde goruyom kârı koca asgari ücret çalışıyo ev aldılar en iyisinden araba aldılar ama ayağına don almiyo kadın eski püskü idare ediyo artı 2 çocuk büyüttüler. Başka bi tanıdığını eşi 2 asgari ücret maaş aliyo ama yokluk çekiyorlar saçma sapan borçlar edinmiş adam ota boka kredi çekmiş onları ödemekten evine bakmıyo. O yoklukta gezme tozma yiyip icme derdindeler Abim memur emeklisi daha bi evi bile yok zamanında kazandığını değerlendirememiş. Benim de durumum iyi değil eşim harçlık vermiyo eve zor bakıyo adam akıllı işi yok annemden para geliyo çok bisey degil ihtiyacımi onla goruym ama kenara da koydum hep insan 100 lira da olsa kenara koymalı eşimin de öyle alışkanlığı yok geleni savuruyo bende onun gibi olsaydım yandiydik şimdi 5 kuruş parasız kalirdik

11 gün əvvəl
Arif Alcı
Arif Alcı

@Aysegul Oguz herkesin elinde lüks telefon , lüks araba , kredi kartı bugünleri düşünmeyen bu hale gelir !.. Lüks restaurantlarda selfie ler milleti bu hale getirdi !.. 500 lira 1000 lira da yiyecek icecek vb. Asgari ucretli bile ayda 250 - 300 lira kenara koymali mutlaka !..

11 gün əvvəl
hatice şafak
hatice şafak

@Aysegul Oguz herkes bilir evimde oturayim maaşım yatsin insan evinde oturması için gelir kaynağı olması lazım 2.ay kirani vermezsen ev sahibi kapı dışarı eder yani sen bunuda bilmiyorsundur ki 1 ayda bu belanin başımızdan gidecegide meçhul

11 gün əvvəl
hatice şafak
hatice şafak

@Aysegul Oguz Ayrıca lüks yaşadığımı nerden biliyorsun pardon

11 gün əvvəl
hatice şafak
hatice şafak

@Aysegul Oguz kazandigin para hayatını sürdürebilmek için yetiyorsa kalanını ayirirsin bir kenara ancak zaruri ihtiyaçlar için bile yetmiyorsa ayiramazsin ha sen imkansizlik nedir bilmiyorsun belli o yüzden anlamzsin terbiyeni takin insan gibi konusuyorsan konuş klavyenin arkasından bana ahkam kesme aç tokun halinden ne anlar diye sizin gibiler için söylenmiş çok güzel bir atasozu var hatırlatırım

11 gün əvvəl
Yusuf Acar
Yusuf Acar

Konuşarak gelip 2 saat içinde boğuluyorsa hastaneden kaynaklanıyo olabilir Sağlıklı biri bile hastaneden virüsü kapabilir dikkatli olun

15 gün əvvəl
Kamer E
Kamer E

Valla herkes delirmiş bi oldunuz yerde durun yurtdışından gelmeyin yurtdışına gitmeyin mümkünse sokağa çıkmayın herkes olduğu yerde dursun ama herkes tersini yapıyo

15 gün əvvəl
Asln Hnm
Asln Hnm

Sokağa çıkma yasağı gelmedikçe biz bu insanlari evde tutamayiz

15 gün əvvəl
sınav perisi
sınav perisi

@TRANSFER STADYUMU devlet yardim ederse de sorun olmazdi

5 gün əvvəl
TRANSFER STADYUMU
TRANSFER STADYUMU

Ee gerizekalı işçi kesim ne yapacak adam tahtayimi kemiricek neyin kafası illa calisicak

5 gün əvvəl
sınav perisi
sınav perisi

@Kamil Qasimov devlet bizden istiyor ne bize vermesi :(

9 gün əvvəl
Kamil Qasimov
Kamil Qasimov

Sokaga cikma yasagi gelse devlet tum ulkesine ucretsiz yemek vermeli her gun kapiya kadar...Onuda edemiyorlar...shimdilik.

11 gün əvvəl
Antepli 27 27
Antepli 27 27

Bencede

13 gün əvvəl
erendasbxy erendasbey
erendasbxy erendasbey

doktot iyi şaLl evet

15 gün əvvəl
Anne ve Kızları
Anne ve Kızları

Allahım tüm insanları korusun inşallah 🙏😢

15 gün əvvəl
nuran arrowood
nuran arrowood

HASTANIN TANSIYONU COK YUKSEK

15 gün əvvəl
b b
b b

İnsanlarımız İnşallah izleyip ibret alır ve kendilerine çeki düzen verirler. Amin.

15 gün əvvəl
Mutlu Altuntaş
Mutlu Altuntaş

Marmariste ozel bi hastaneye babami apar topar gonderdiler. Orda gunlerce yatti. Doktor bizimle konusmak istedigini söylediği icin kalkip fethiyeden marmarise apar topar gittik. Doktora sorduk durumu nasil diye. Doktor hic bisey bilmiyodu. Ama bizi konuşmaya cagirdi. Konusarak hastaneye girip bogularak ölüyorlar deyince aklima bu olay geldi nedense? Babam da hastaneye ilk kaldirildiginda konusuyodu. Bogularak öldü. Ama koronavirus o zamanlar icat edilmemisti. Beyin hipoksisinden öldü.

15 gün əvvəl
kwastormayt
kwastormayt

avrupada bittikten sonra hindistan pakistanda bomba gibi patlıycak.. şu anda bile milyonlara ulaşmış olabilir sayı

15 gün əvvəl
HELIZHELIZ
HELIZHELIZ

B.k gibi ölüm...lânet olsun yarasa yiyenlere...bu yarasa yiyenlere havaalanlarını açanlara da...

15 gün əvvəl
Ebru Uman
Ebru Uman

Hastane enfeksiyonu var.

15 gün əvvəl
Ahmet kıvanç
Ahmet kıvanç

Rüya gibi, sanki içinden bilim kurgu filim izler gibiyim. Gerçek değil gibi . 2020 daha neler gösterecek acaba

15 gün əvvəl
HELIZHELIZ
HELIZHELIZ

2020 yılı 2021 yılını göstermeyecek kimseye...

9 gün əvvəl
Anar Osmanov
Anar Osmanov

2020 hecde hayırla gelmedi

10 gün əvvəl
osman looney
osman looney

Ben kıtlıktan korkuyorum

14 gün əvvəl
Banu
Banu

@Her Şeye Salça Olan Adam market ihtiyacı için mecbur ama bazıları keyfi çıkıp geziyor minibüse binmeyip 4.5 5 km yürüdüm ödemeleri yapmak için keyfi hareket edenlere bende hakkımı helal etmiyorum stokçulara da ihtiyaç fazlası depo yapanlara da

15 gün əvvəl
BİRİCİQ _______
BİRİCİQ _______

Daha güçlü virüsler mesela bulaştığını 1 haftada öldüren bişey ?

15 gün əvvəl
Mustafa mert Balci
Mustafa mert Balci

Tez vakııte ıyı olurlar ınsallh

15 gün əvvəl
Mücahit Bulun
Mücahit Bulun

Kaynak olmadan paylaşım yapıyorsunuz,şu an halkın en büyük sorunu obsesif bozukluk ve anksiyete bozukluğu...bu tür paylaşımla korkutarak başka biseye sebep olmuyorsunuz hastaneye gelen vakaların %90 i psikolik artık, halkı korkutmaya birakin doğru düzgün anlatarak önlem almaya teşvik edin

15 gün əvvəl
Nafia Demir
Nafia Demir

BESLEN BESLEN TEREYAĞLI KIYMALI ET SÜT YOGURT CORBA LIMONLU

15 gün əvvəl
Ufuk Aytaş
Ufuk Aytaş

Taksit taksit kararlar alarak hastalığın yayılması engellenemez. Tüm ülkeye yayılmış olduğunu bakan kendisi söyledi. 65 yaş üstü evde ama gençler dışarıda. Milyonlar işe gidiyor. Virüsün yayılması bu şekilde çok zor engellenir. Ülke çapında 2-3 hafta sokağa çıkma yasağı gerekiyor. 80 milyonluk ülkede test sayısı ve vaka takibi de çok zayıf. Günde 3000 ile olmaz 10 bin üzerine çıkılması şart.

15 gün əvvəl
osman looney
osman looney

Bence şuan 10 binde yeterli değil.. 50 bin test yapılsa 5 bin vaka çıkmayacağı ne malum? Zaman geçtikçe yayılma hızı ve vaka sayısı da artar. Almanya haftada 400 bin test yapıyor düşün hedefleri 500 bin... Vay halimize diyorum. Erken teşhis önemli ölümlerde.

14 gün əvvəl
Doğukan Er
Doğukan Er

Gençler sokakta mi ? Ulan ben ülkede herhangibi bir kişiye zarar gelmesin diye tek tutkum olan motordan uzak duruyorum evden ekmek almaya bile 2 günde bir gidiyorum ama her markete gidişimde sokaktaki yaşlı çoğunluğunu görüyorum az miktarda olan gencinde maske ile gezisini

15 gün əvvəl
Kayra Gollu
Kayra Gollu

👍👍👍👍👍

15 gün əvvəl
hazro bro
hazro bro

Ulan ne salgın pislik hastalık varsa bu çinliler den yayılıyor neden başka kimseden yayilmiyor her türlü mikrop bunlardan yayılıyor pislik Çinliler anne karnında ölmüş ceninden tutun lagimdaki fareye kadar nekadar iğrenç şey varsa yiyorlar bu salgın bitince bunun hesabını vermeliler bence bütün insanlığa zarar veriyorlar bu iğrenç şeyleri yemeğe devam ederlerse insanlığı yok edecekler onlar insanlığı yok etmeden çini haritadan silmesi lazım ülkelerin birlesip

16 gün əvvəl
Şenol Dursun
Şenol Dursun

Isciler hala calistiriliyor bu nasil bir dunya nasil adalet srn goruyosun yarabbim

16 gün əvvəl
Miray Dalkiran
Miray Dalkiran

Devlet sokağa çıkma yasağı çıkarsa kimse cikmicak. Ama devlet o zaman herkese para ödemesi gerekir. Ki devlet zaten bunun için vardir.

14 gün əvvəl
A3546234 A7543243
A3546234 A7543243

Ne iscisi lan herkes calisiyor

15 gün əvvəl
BİRİCİQ _______
BİRİCİQ _______

Caliscaz tabi dünya yok olur yoksa çalışmada gör internete giremezsin

15 gün əvvəl
said aysel
said aysel

Şenol kardeş öyle insanlar var ki çalışmasa aç çalışsa yarı aç.

15 gün əvvəl
Rok12345 Rok12345
Rok12345 Rok12345

Bu karona yok ölüm virusudur

16 gün əvvəl
Bakcell Bakcell
Bakcell Bakcell

Yaa herkez evde kal diyor bu bizim salaklar nişan falan yapıyor yaaa

16 gün əvvəl
Mert Ateş
Mert Ateş

Şikayet et hepsini toplar kişi başı ceza keserler

9 gün əvvəl
Bakcell Bakcell
Bakcell Bakcell

@BİRİCİQ _______ hayhay

14 gün əvvəl
Nura ZAQLS
Nura ZAQLS

@BİRİCİQ _______ 😂

15 gün əvvəl
BİRİCİQ _______
BİRİCİQ _______

Güzel kız varmı banada nişan yapın

15 gün əvvəl
Tuğçe ışıl Işıkber
Tuğçe ışıl Işıkber

Lütfen evde kalın!!! Lütfen önlemleri alın durum çok ciddi!

16 gün əvvəl
LNix b
LNix b

@Ozkan Yavuz tabiki çıkmıyoruz iyimisin?

7 gün əvvəl
Antepli 27 27
Antepli 27 27

Evde kalmalı gerçekten işi olmayan evde kalmalı

13 gün əvvəl
KADİR DADAŞIM
KADİR DADAŞIM

Tabiki cıkmıyoz bir ekmege suya cıkıyom. Zorunlu.

14 gün əvvəl
Ozkan Yavuz
Ozkan Yavuz

duyar kasma sanki sen evden cikmiyorsun cici bebe

15 gün əvvəl
El Patron Keo
El Patron Keo

🙏

15 gün əvvəl
Fidan Kurt
Fidan Kurt

U bu

16 gün əvvəl
Y K
Y K

Normal değil. Ey insanoğlu ne beklerken ne çıktı...!!! Buyrun burdan yakın.

16 gün əvvəl
Rosario Guerra
Rosario Guerra

❤❤❤❤❤❤❤❤

16 gün əvvəl
Kano Kano
Kano Kano

Ben fransada yasiyorum cok kotu gidiyor bosver disari cikmayi tuvaleten cikamiyorum

16 gün əvvəl
Kano Kano
Kano Kano

Isalim 😂😂😂

5 gün əvvəl
Zeliha tuğ
Zeliha tuğ

neden tuvalet

5 gün əvvəl
Hasan Can
Hasan Can

Yoksa Allah Bize Cezamı veriyor hac ve umre yasaklandı yoksa imtahnmı iyi düşünelim bu memlektimizde fiyatlar çok yüksek kadınlar çırılçıplak camiler bomboş allah'ın hükümleri uygulanmıyor memlektimizde artık evlilik tercih edilmiyor zina helâl olmuş Allah Sonmuzu Hayretsin --âmin--

16 gün əvvəl

İrəli

Giving My Shed a Tiny House Makeover!

30:11

This is the PS5 Controller...

7:04

This is the PS5 Controller...

Austin Evans

Baxış 1,6M

Trying Awful Viral Photo Ideas

22:30

Trying Awful Viral Photo Ideas

Danny Gonzalez

Baxış 1,5M

5 Whole Pizzas + Q&A (#TakeoutTuesday ep.2)

10:48

Backward Hippo

1:38

Backward Hippo

zefrank1

Baxış 757K

Meet My 1 Day Old Kittens!

14:06

Meet My 1 Day Old Kittens!

Joey Graceffa Vlogs

Baxış 587K

THE DEBUNKATHON

10:23

THE DEBUNKATHON

Captain Disillusion

Baxış 418K

Hello, New Chateau Houghton! (Empty House Tour)

24:30

DIY Rapunzel Dress & Hair!

12:16

DIY Rapunzel Dress & Hair!

Micarah Tewers

Baxış 458K

PS5 Controller: BIGGEST CHANGES

5:47

Quarantined With My Twin

18:14

Quarantined With My Twin

Dolan Twins

Baxış 1,9M

One Kiss Got Me The Girl

7:29

One Kiss Got Me The Girl

It's Alex Clark

Baxış 167K

How the US' Hospital Ships Work

10:47

How the US' Hospital Ships Work

Wendover Productions

Baxış 610K

I Bought My Budget Dream Car!

17:37

I Bought My Budget Dream Car!

Engineering Explained

Baxış 166K

Q & A CHALLENGE WITH MY BOYFRIEND!

36:28

Q & A CHALLENGE WITH MY BOYFRIEND!

Jaclyn Hill

Baxış 648K

Grocery delivery is a breeze!

0:59

Apex Legends - The Old Ways Event Trailer

1:26

Megan Thee Stallion - Savage [Lyric Video]

2:36

Megan Thee Stallion - Savage [Lyric Video]

Megan Thee Stallion

Baxış 817K

(여자)아이들((G)I-DLE) - 'Oh my god' Official Music Video

3:21

(여자)아이들((G)I-DLE) - 'Oh my god' Official Music Video

(G)I-DLE (여자)아이들 (Official YouTube Channel)

Baxış 37M

This Video Has 5,424,185 Views

10:39

Honest Trailers | Birds of Prey

5:13

Honest Trailers | Birds of Prey

Screen Junkies

Baxış 986K

Black Clover - Opening 11 (HD)

1:50

Black Clover - Opening 11 (HD)

Crunchyroll FR

Baxış 289K

What I Eat In A Day! | StassieBaby

3:19

What I Eat In A Day! | StassieBaby

Anastasia Karanikolaou

Baxış 134K

The Worst Relationship Memes On Instagram

14:51

Tesla Ventilator

3:52

Tesla Ventilator

Tesla

Baxış 3,2M

How We Know The Earth Is Ancient

17:25

How We Know The Earth Is Ancient

PBS Space Time

Baxış 226K

UPDATE on my Son...

7:38

UPDATE on my Son...

SSundee

Baxış 2,1M

REVEALING MY NEW HAIR....... omfg

25:09

REVEALING MY NEW HAIR....... omfg

Sarah Baska

Baxış 899K

My Pregnant Cat Is Going Into Labor

10:15

My Pregnant Cat Is Going Into Labor

Joey Graceffa Vlogs

Baxış 666K

The Nanny Episode 1: Pandemic Table Read #WithMe

33:09

The Nanny Episode 1: Pandemic Table Read #WithMe

Sony Pictures Entertainment

Baxış 764K

Adam Savage Explains His Scary Hand Injury!

12:38

Adam Savage Explains His Scary Hand Injury!

Adam Savage’s Tested

Baxış 477K

Bitten While Defending A Friend

8:22

Bitten While Defending A Friend

Let Me Explain Studios

Baxış 3,1M

Pittsburgh Dad Homeschooling the Kids

1:58

Pittsburgh Dad Homeschooling the Kids

Pittsburgh Dad

Baxış 121K

How To Make McDonald's Chicken McNuggets

3:10

when you wake blathers

0:04

when you wake blathers

ProZD

Baxış 496K

MAX 최강창민 'Chocolate' MV

2:57

hey, been a while

15:51

hey, been a while

CoryxKenshin

Baxış 4,8M

Drake - Toosie Slide

5:12

Drake - Toosie Slide

DrakeVEVO

Baxış 17M

PLUS ULTRA PROMINENCE BURN! | My Hero Academia

2:06

PLUS ULTRA PROMINENCE BURN! | My Hero Academia

Crunchyroll Collection

Baxış 1,7M

I Tried the Worst Rated Amazon Nail Products

19:40

Lava vs Iphone XS!

11:57

Lava vs Iphone XS!

BeastHacks

Baxış 254K

DIY *NO SEW* FACE MASKS! (free and easy!)

3:14

OUR MORNING ROUTINE IN QUARANTINE...

27:24

OUR MORNING ROUTINE IN QUARANTINE...

The ACE Family

Baxış 3,8M

My dog Thurnis

4:12

My dog Thurnis

SomeThingElseYT2

Baxış 577K

Jorge & Mateus - Live Na Garagem

4:25:06

Jorge & Mateus - Live Na Garagem

Jorge & Mateus Oficial

Baxış 39M