Güldür Güldür Show 223.Bölüm - Nokta Com

  • Tarixində dərc edildi 20 gün əvvəl

    Güldür Güldür

    Müddəti: 18:23

    7’den 70’e herkesi ekran başına kilitleyen, ekranların komedi klasiği Güldür Güldür Show hız kesmeden devam ediyor.

    Güldür Güldür Show resmi sosyal medya hesapları:
    guldurguldur
    Guldur_Guldur
    guldurguldurtv/


    Güldür Güldür Show Kanalına Abone Olun: goo.gl/v9le8I
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH


    #bkm #güldürgüldürshow #beşiktaşkültürmerkezi #güldürgüldür #alisunal #şevket #yenisezon #naime

gaye inevitableend
gaye inevitableend

ya bilal naimeyi nasil tanımış 'kızmıştır o sana kıl olduysa ondan yapmıştır ' bu iste bilal'in sevgisinin göstergesi❤️

10 saat əvvəl
B K
B K

Çok tatlı bu kadın ya

19 saat əvvəl
HacerEli
HacerEli

Ozanın kara kara kara demesi 😂😂😂😂

Gün əvvəl
Ali Dogu
Ali Dogu

Filim cekilsin bu ikisine birde cocuklari olsun super olur

Gün əvvəl
Ece Kaya
Ece Kaya

🤣🤣

2 gün əvvəl
Hamza Karakas
Hamza Karakas

5m ol

2 gün əvvəl
Hamza Karakas
Hamza Karakas

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

2 gün əvvəl
Leila Alizade
Leila Alizade

👍👍👍👍👍👍

2 gün əvvəl
Gülcan Yılmaz
Gülcan Yılmaz

Ah Naime🤣🤣🤣

3 gün əvvəl
GODS MUSIC & ANGELS
GODS MUSIC & ANGELS

👏😂👏😂👏😂 Ama hakkaten böyle bir durum var yav.. Yani bak taaa ne zamandır sevgilim yok, şimdi bir sevgili yapsam ohoooo oradan buradan falan filan nasıl yazarlar doluşurlar.. Hep böyle oluyor.. Hatun psikolojisi abi.. Başka bir hemcinsi tarafından seçildiği için, hem hemcinsini kıskandığından, hem seçilen erkek, güvenilir erkek demek kafasına giriyorlar.. Sap sap dolaş, kafalarını çevirip bakmazlar, sevgilinle dolaş, bütün kızların gözü sende olur mesela.. Bizde ise tam tersi, sevgilisi olsun, kafamızı çevirip bakmayız hatuna.. Yani bende öyle en azından.. Çok ilginç bir durum..

3 gün əvvəl
En Derin
En Derin

Naime ile Bilalin filmi çekilmeli nokta net Beğenin sayımızı görelim

3 gün əvvəl
enes ates
enes ates

Naime efsooo

3 gün əvvəl
BUSRA CEYLAN
BUSRA CEYLAN

BİLAL VE NAIME FILMI CIKSIN ☺

3 gün əvvəl
Eltun Huseynov
Eltun Huseynov

Naime cokkk yiyi

3 gün əvvəl
Nesrin Nesrin
Nesrin Nesrin

Oyunculuğuyla kendisine bayıldığım aynı zamanda sesine karakterine aşık olduğum kadınsın bunu bil ecem erkek 💜💜

4 gün əvvəl
Deniz Can
Deniz Can

🤣🤣😂😂😂😂👏👏👏👏👏👏👏

4 gün əvvəl
Deniz Can
Deniz Can

Yakala isir kiz🤣🤣😂😂

4 gün əvvəl
Deniz Can
Deniz Can

Super ya bu kiz cok tatli

4 gün əvvəl
Izleyici Yorumu
Izleyici Yorumu

Helal bilal yinede aldatmadı :D

4 gün əvvəl
Ecrin Baser
Ecrin Baser

Naime cookkkk komik🤣🤣🤣

4 gün əvvəl
meral meral
meral meral

Naimeciğim çok tatlısın iyiki varsın.

5 gün əvvəl
Beyza Karaman
Beyza Karaman

yaren

5 gün əvvəl
Aydan Ibrahimova
Aydan Ibrahimova

Naimeyi seven like atsin👍👍👍👍

5 gün əvvəl
ss hh
ss hh

Ben buraya kadar hayal ettiydim de 05.05 shshs

5 gün əvvəl
Zeynal World
Zeynal World

16:13 Naimenin gülüşüne düştüm

5 gün əvvəl
Pd. Rukye blggcc
Pd. Rukye blggcc

8.35 Kuru yemiş 🥜 önden tatırmasın Naime 😂

5 gün əvvəl
Firuze kırs
Firuze kırs

Ne zaman bu kadar doya doya guldugumu hatırlamıyorum HELAL OLSUN SIZE

5 gün əvvəl
Erkan Kabasakal
Erkan Kabasakal

Aşığım sana NAİME

6 gün əvvəl
Sebuhi Huseynov
Sebuhi Huseynov

Superrrrrr cox beyenirem

6 gün əvvəl
Nurcan Küçük
Nurcan Küçük

Sırf 14:49 içinn açıyom

6 gün əvvəl
Serpil Kaymas
Serpil Kaymas

hayattına çöktüm .com

6 gün əvvəl
En Derin
En Derin

Abi bi bizler yalnızlıktan kurtulamadık. 😔😔

6 gün əvvəl
Özgür Taşdelen
Özgür Taşdelen

Bi kavuşma bu kadar mı güzel olur izlerken gözlerim doldu 😢😢 tutamadım kendimi Naime nin o doğallığı, sıcaklığı, içtenliği insanı aşık ediyor kendine..

6 gün əvvəl
Rabia Ekici
Rabia Ekici

Sevgili yapınca kısmet açılır, Yazmayan bi kanundur bu cidden

6 gün əvvəl
Demet Demir
Demet Demir

Şe

6 gün əvvəl
Huawei Huawei
Huawei Huawei

Son sahnede koptum yaa😄😄

6 gün əvvəl
Rasim Baykal
Rasim Baykal

Hareketlere bakarmısın heleeeee 😂 🙄😂Naime 🖐️🤗💖😍🌹

7 gün əvvəl
HÜSEYİN AKGÜN
HÜSEYİN AKGÜN

NAİME: -KIZI BEN AYARLADIM TÜRKİYE GÜZELİNİN SANA BAKMA İHTİMALİ OLABİLİR Mİ? -SEN NOEL BABAYA DAMI İNANIYORSUN?

7 gün əvvəl
Hacer Gümüş
Hacer Gümüş

Gülüyoruz ama madalyonun diğer yüzünü görmüyoruz yada görmek istemiyoruz zira öğrencilerin okullardaki ahvalleri ortadadır herkes baktığında ne görürse yansıttığı odur netice öküzün trene baktığı gibi bakmaya lim biraz fikredelim

7 gün əvvəl
Munte çawani
Munte çawani

Her gün izliyorum,

8 gün əvvəl
Pro TÜRK ÖMÜR
Pro TÜRK ÖMÜR

Askalsın bazı yerlerinde iş işten geçiyordu xD

8 gün əvvəl
Ivan Krasimirov
Ivan Krasimirov

Yok ğardaşım de 🤭😃😂😂😂😂😂😂😂😂

8 gün əvvəl
Amazon Girl
Amazon Girl

8:36 😂😂😂😂😂

8 gün əvvəl
Özlem Öztürk
Özlem Öztürk

Ecem Erkek

8 gün əvvəl
YILDIZ OZTAS
YILDIZ OZTAS

Harika çift  :):):)

8 gün əvvəl
Serkan Kaplan
Serkan Kaplan

Her hafta lazim bu ya🤣😂🤣🤣🤣😄

9 gün əvvəl
Adem Daş
Adem Daş

17:48 ozanın naimeyi taklit etmesi yikildim resmen GARA GARA GOZLERİN GARA GARA GOZLERİN 😁😄

9 gün əvvəl
Ayz BTTL
Ayz BTTL

Naime efsanesi :)

9 gün əvvəl
İbrahim Demir
İbrahim Demir

Süper ya bu ikili

9 gün əvvəl
Fatma FURA
Fatma FURA

Kara kara gözleri 😃😃😃

9 gün əvvəl
Şevket Gençer
Şevket Gençer

İlk aşklar süper❤️ tabi eskisi?

9 gün əvvəl
Necip Tunç
Necip Tunç

Şu ali sunalın böğüre böğüre kahkaha atması deli ediyor beni

9 gün əvvəl
ela kemec
ela kemec

bu kız ABD de olsaydı ,ressamlar çoktan onun imojileri şçizgi filim romanı , oyuncak bebek modelini yapardı . türkiyede yatırımcılar uyuyor .yazık . şu tip milyon dolar kazandırırdı .

9 gün əvvəl
Kemal Bekki
Kemal Bekki

Bu naime bizim mahallede yasiyor.. vallahi ismide naime..

10 gün əvvəl
Nur MUN
Nur MUN

Lan 2 video ustunde siz benim neler cektigimi nerden bileceksiniz soyluyo (yasiyor) hungur hungur aglatiyor simdi anira anira güldürüyor bu kiz cidden harikaa ve her seyi hak ediyor

10 gün əvvəl
saliha örmekaya
saliha örmekaya

Bilal:Corabin topugunu icine sokmussun naime: sanane olum sen karisamazsin 🤣🤣🤣 2.43

10 gün əvvəl
Mert Sağlık
Mert Sağlık

Naime ile Bilal bile oldu senle ben olamadık

10 gün əvvəl
E S
E S

Bilal'le Naime için başka skecler de olmalı

10 gün əvvəl
Comedytime
Comedytime

Lütfen kanalıma bi bakarmısınız güzel ve komik videolar yüklüyorum pişman olmazsınız

10 gün əvvəl
Selda Keles
Selda Keles

Allahım ne kadar güzeller ya

11 gün əvvəl
Mehmet Çiftçi
Mehmet Çiftçi

Sen noel babayadamı inanıyon. 🙂🙂🙂

11 gün əvvəl

İrəli

Güldür Güldür Show 225.Bölüm (Tek Parça Full HD)

1:58:36

Güldür Güldür Show 225.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

Baxış 326

Güldür Güldür Show 224.Bölüm (Tek Parça Full HD)

2:00:15

Güldür Güldür Show 224.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

Baxış 398

Güldür Güldür Show 223.Bölüm (Tek Parça Full HD)

1:59:57

Güldür Güldür Show 223.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

Baxış 594

Güldür Güldür Show 225.Bölüm - Dünya Görüşü

17:57

Güldür Güldür Show 225.Bölüm - Dünya Görüşü

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

Baxış 277

Güldür Güldür Show 221.Bölüm (Tek Parça Full HD)

1:40:37

Güldür Güldür Show 221.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

Baxış 570

Güldür Güldür Show 222.Bölüm (Tek Parça Full HD)

1:41:04

Güldür Güldür Show 222.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

Baxış 557

Güldür Güldür Show 150.Bölüm - Korku Filmi

18:36