Ferman'dan veda konuşması... - Mucize Doktor 20. Bölüm

  • Mucize DoktorMucize Doktor

    Müddəti: 06:01

    Ferman, Ali'den kardeşine sahip çıkmasını istiyor.
    Mucize Doktor Resmi AZmemory Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/2k2MEqN
    Mucize Doktor Ailesine katılmak için: bit.ly/3aNV2QE
    Oyuncular:
    Taner Ölmez
    Onur Tuna
    Sinem Ünsal
    Hazal Türesan
    Özge Özder
    Murat Aygen
    Fırat Altunmeşe
    Hayal Köseoğlu
    Bihter Dinçel
    Korhan Herduran
    Ve
    Reha Özcan
    #MucizeDoktor #MfYapım #mucizedoktor #GoodDoctor

Gökçe Tiryakioğlu
Gökçe Tiryakioğlu

"Çok Özür Dilerim.. Kardeşim.Senden Çok Özür Dilerim.." Ağlayanlar Burada mı?...

Saat əvvəl
haydar dağ
haydar dağ

Gecenin 3 ü benide ağlattılar

9 saat əvvəl
Efe Koca
Efe Koca

İnstagram gereksiz sansürden gelenler Alinin HAYIR demesi 2:45 de başlıyor

13 saat əvvəl
Altın Ana
Altın Ana

Fermanin konusmasi cok uzucu ve duygusal allaya allaya duramadim annem bile susturamadi beni cok alladim hemde cok hele fatos la olan konu cok uzucuuuu 😢😢😢

17 saat əvvəl
mnkse ackgz
mnkse ackgz

Ciğerimizi söktün be Ali ☹

Gün əvvəl
Aydin Minis
Aydin Minis

Ilk izledigim zaman cok sacma geldi sonra verdim kendimi simdide alikoyamiyorum kendimi cok guzel ve en basarili dizi insallah bitmez devami gelir

Gün əvvəl
Miraç Yalnız
Miraç Yalnız

Vallahi ağladım onur tuna (ferman) taner ölmez (ali) çok güzel rol yapiyonuz

Gün əvvəl
اميره على عرش ابى
اميره على عرش ابى

لااااااف❤

2 gün əvvəl
eren genç
eren genç

Göz yaslarımı tutamadım

4 gün əvvəl
ben ege
ben ege

ÇOK ÜZÜLDÜM😭😭😭

4 gün əvvəl
Hayrettin Geç
Hayrettin Geç

Oyunculuk der susarım işte gerçek oyunculuk ne kadar para alıyorlarsa gerçekten fazlasıyla hak ediyorlar 😣

4 gün əvvəl
Tuana Arslan
Tuana Arslan

BENİ TEK AĞLATAN DİZİ VE OYUNCULARSINIZ BE ONUR TUNA VE TABER ÖLMEZ

5 gün əvvəl
Senanur Halat
Senanur Halat

O nasıl bir hayır demek içim ürperdi resmen 😑

5 gün əvvəl
Esmanur nergis
Esmanur nergis

Ali hiç uğraşma direkt biz sana ciğerimizi verelim

6 gün əvvəl
PC_OYUNCUSU_
PC_OYUNCUSU_

"ölemezsin.ölme."

6 gün əvvəl
Rosse Rosié
Rosse Rosié

Ferman Boncuğum dedi Ağlamayacaktım bana noldu ya?

7 gün əvvəl
Recep incesu
Recep incesu

Ben bu sahnede çok duygulandım hele ali nin " en aimi bir kere kaybettim bir daha ı kaybedeceğim. Yazık değilim bana" demesi içimi yaktı.

8 gün əvvəl
Ayse Gozen
Ayse Gozen

Allahım bu nasıl bir sahnedir yarabim 👍👍👍👍bu dizi tek kelimeyle (MÜTHİŞ )

13 gün əvvəl
Azra Naz Koluaçık
Azra Naz Koluaçık

Ali böyle ölmeyiz roket atsaydın

14 gün əvvəl
Serdar Kizildag
Serdar Kizildag

Ali'nin fermana abi demesi yok mu resmen beni bitirdi

15 gün əvvəl
Serdar Kizildag
Serdar Kizildag

Ali = ben abisizmi kalacağım

15 gün əvvəl
Serdar Kizildag
Serdar Kizildag

Ben abimi bir defa kaybettim, birdaha mı kaybedeceğim

15 gün əvvəl
Serdar Kizildag
Serdar Kizildag

1. Bölüm = senden cerrah olmaz 20.bölüm = sen benim kardeşimsin

16 gün əvvəl
Serdar Kizildag
Serdar Kizildag

İkisininde aldığı paralar analarının ak sütü gibi helal olsun

16 gün əvvəl
Poyraz Öztürk
Poyraz Öztürk

Bu hangi virüs??

17 gün əvvəl
Suskun Peri
Suskun Peri

Kıyamam alişim ya😭😭

17 gün əvvəl
Elif Yaren Türk
Elif Yaren Türk

Yaa Allah ım bu sahne o kadar gğzel ki kelimelere dökemiyorum duygularımı...Birbirlerini kardeş abi görmeleri o kadar güzel ki ,😢😢😢

17 gün əvvəl
Cimen Acar
Cimen Acar

Yıktı beni bu sahne ya üffff😥😥😢😭😢😭

18 gün əvvəl
Aynur Kul
Aynur Kul

Ferman:Aliii Aliii Aliii Ali:ne var lan

20 gün əvvəl
Aynur Kul
Aynur Kul

Ali:ben abisiz mi kalıcam? Ferman:e bi zahmet

20 gün əvvəl
Dilara 94
Dilara 94

Favori sahnem hatırladığım her an izlerim💖😓

20 gün əvvəl
Aysun TOPRAK
Aysun TOPRAK

😭😭😭

22 gün əvvəl
Çinare Elekberli
Çinare Elekberli

Bəndə ağladım lan

Ay əvvəl
Selahattin Kapaln
Selahattin Kapaln

Abi seni çok seviyorum Ferman abi

Ay əvvəl
Ayse Tas
Ayse Tas

😷😷😤😭😭😭

Ay əvvəl
resimler_tv gözde
resimler_tv gözde

Ya çok üzüldüm ali ve fermana

Ay əvvəl
Tuğba Tb
Tuğba Tb

😭😭😭

Ay əvvəl
Ebrar Usta
Ebrar Usta

😥😱😫😫😫😓😓😓😥😥😥

Ay əvvəl
Mustafa Yiğit Arslan
Mustafa Yiğit Arslan

2.Bölüm Ferman:Söyle ben cerrah değilim 20.Bölüm Ferman:Özür Dilerim kardeşim

Ay əvvəl
patipati panTV
patipati panTV

Alinin ÖLEMEZSİN dediği anda aklıma emine bulut geldi Mekanı cennet olsun

Ay əvvəl
Leyla Heyderli
Leyla Heyderli

Ne kadar doğal oynuyorlar. Çok duygulandım🥺

Ay əvvəl
lord ufuk fan
lord ufuk fan

Alllah belasını versin Çinlilerin yarasa çorbası içmek nedir ya

Ay əvvəl
Tarık
Tarık

Her gün izliyom her gün de ağlıyom bu nedir ya

Ay əvvəl
Fahrettin1209 Zahiri
Fahrettin1209 Zahiri

Çok üzücü be😥😥😥

Ay əvvəl
Misha Glmv
Misha Glmv

Bunlardan biri bu sene altın kelebek ödülü almazsa şerefsizim. Olm nası oyunculuk la bu ciğer bırakmadınız

Ay əvvəl
kuzeypro bebesi
kuzeypro bebesi

Abi bu sahne baya duygusal göz yaşlarımda boğuldum

Ay əvvəl
ERENKAR98 KARACA
ERENKAR98 KARACA

İzlerken ağlayanlar +1

Ay əvvəl
Eslem gül
Eslem gül

Bi yandan videoyu izliyom gözlerimden yaş akıyı

Ay əvvəl
eğlence tv
eğlence tv

Arkadaşlar bu bölümü çekmelerinin sebebi korona virüsüne dikkatli olmamız aranızda bilenler vardır bu bölümünün ama umarım etkili olmuştur sizlere maskesiz dışarı çıkmıyalım tokalaşmayalım çinden buraya tatile gelenler var aman dikkat sevgiler

Ay əvvəl
eğlence tv
eğlence tv

Abi 😢

Ay əvvəl
eğlence tv
eğlence tv

İzlerken içi sızlayanlar burda mı

Ay əvvəl
eğlence tv
eğlence tv

Hatta o kadar yazıkki😢

Ay əvvəl
eğlence tv
eğlence tv

Helal olsun böyle bir doktora kendisi ölüyor hala hastalarını düşünüyor ameliyatı yaptırışı of ya çok ağladım bu sahnede abimle bir tarafta abim bir tarafta ben ağladım

Ay əvvəl
eğlence tv
eğlence tv

Ali ne kadar seviyor fermanı

Ay əvvəl
Eylül Kabacıklı
Eylül Kabacıklı

Harika oyunculuk. Tebrik ederim. 💗

Ay əvvəl
Kadir Taşdemir
Kadir Taşdemir

Çok Duygulandım ):

Ay əvvəl
manyak video
manyak video

Abi superr ya😭😭

Ay əvvəl
MVP OYUNCU
MVP OYUNCU

İkisi kardeş olduğu belli bir bölümde beli olur bence

Ay əvvəl
İrem Yıldız
İrem Yıldız

*_Bu bölüm bu sahne gerçekten çok üzücüydü. Tek ağlayan ben miyim? Taner Ve Tuna Çok güzel Oynadılar Bu Sahnede._*

Ay əvvəl
Ejegül Çolak
Ejegül Çolak

Iki hafta once babami kaybettim..ne kadar agir bir sey yakinini kaybetmek.. basina gelince anliyomus insan baskalarin cektigi aciyi..basin sagolsun diye gecyomusuz...cok aciymis..

Ay əvvəl
Hayrunnisa Akça
Hayrunnisa Akça

Ferman' ın "Boncuğum orada ağabeysiz kalacak." demesi çok üzücüydü. 😢

Ay əvvəl
Xncnxbdcnxx hhjrb
Xncnxbdcnxx hhjrb

Ferman:Ali az bakar mısın yaklaş yaklaş Sönmez:Az yaklaş kameraya yaklaş şimdi şu fako arkadaştaki tipe bir bakın Skdmxmsmsmmx

Ay əvvəl
BLACKPINK edit
BLACKPINK edit

İlk gün:Ali tekrar et! Ben cerrah değilim! Şimdi: Çok özür dilerim kardeşim...😭

Ay əvvəl
Sen Anlat Ulaş Tuna Aşkı
Sen Anlat Ulaş Tuna Aşkı

Ali sen melek misin ben abimi kaybettim birkez daha kaybedemem Niye dikkat etmedin kendine Yazık değil mi bana Ali vefa sen kalbimizin mucizesisin iyiki sen ali vefa iyiki ferman abin ve sen 😢😢

Ay əvvəl
Ahmet Gökalp
Ahmet Gökalp

Yaşamışlar bildiğin:((

Ay əvvəl
Deniz /
Deniz /

Bu çinden nefret ediyorum ya suçluların bedelini masuçmlar ödememeli ? +1

Ay əvvəl
damlaadinsever y
damlaadinsever y

Gözyaşlarımı tutamadım ya ben

Ay əvvəl
Semra Karaman
Semra Karaman

Ferman ölmüyor merak etmeyin🤗♥️

Ay əvvəl
Nehir Çevik
Nehir Çevik

Ölmeyecek dimi ya

Ay əvvəl
Merve Bilgin
Merve Bilgin

Allahım şu sahneyi kac kere izledım bilmiyorum ve her seferınde gozyaslarıma hakım olamıyorum😢😢

Ay əvvəl
Esmanur Geyik
Esmanur Geyik

Vallahi AĞLADIM

Ay əvvəl
j-hope
j-hope

yaaa ağladımmm yaa bu nee 😭😭😭😢😢😢😭

Ay əvvəl
devr-i alem
devr-i alem

Allah sizi kahretmeye, bu nasıl bi sahne ya😭😭😭😭😭

Ay əvvəl
Zeyneb Tube
Zeyneb Tube

Ben abimi bir kere kaybetdim bir dahami kaybedicem didigi an içim parcalandi be😞😞 2:38

Ay əvvəl
Ahmet Gökalp
Ahmet Gökalp

Ulan yasmıs bildigin be

Ay əvvəl
zeynep engin
zeynep engin

21. Bölüm olmuş ama hala bu bölümü izleyenler +1

Ay əvvəl
Asena 53
Asena 53

Ferman Ali aşk daha büyük😍

Ay əvvəl
Harun YILDIZLI
Harun YILDIZLI

İlk bölüm Ferman sen kimsin cerrah değilsin bi kere Şimdiki ferman ALİ:((((

Ay əvvəl
Serhet Serhet
Serhet Serhet

Tırrek

Ay əvvəl
Mazan Ehmedov
Mazan Ehmedov

Çok aladım

Ay əvvəl

İrəli

Mucize Doktor 20. Bölüm

2:09:07

Mucize Doktor 20. Bölüm

Mucize Doktor

Baxış 2,5M

Baraj 1. Bölüm

1:49:26

Baraj 1. Bölüm

Baraj

Baxış 2,9M

Aslixan x Hiss - Solar

2:35

Aslixan x Hiss - Solar

Aslixan

Baxış 444K

Mucize Doktor 1. Bölüm

1:53:31

Mucize Doktor 1. Bölüm

Mucize Doktor

Baxış 10M

Baştan Sona - Mucize Doktor

3:10:53

Baştan Sona - Mucize Doktor

Mucize Doktor

Baxış 1,7M

Mutlu Son - Mucize Doktor 21. Bölüm

02:40

Mutlu Son - Mucize Doktor 21. Bölüm

Mucize Doktor

Baxış 1,2M

Doğduğun Ev Kaderindir | 11. Bölüm

2:33:34

Doğduğun Ev Kaderindir | 11. Bölüm

Doğduğun Ev Kaderindir

Baxış 3,2M

Koronavirus: İranda gənc həkimlər necə ölürlər?

2:18